21.8.09

Šizofrēniskas situacija ar FK Cīrihi prēt FK Ventspili?



Man patīk ka jūs sākat aktīvi rakstīt komentarus un mazas diskusijas. Paldies! Visaktīvākais rakstinieks anonymus grib zināt, kā es vērtēju šonedeļ spēle no Ventspilniekiem prēt Cīrihniekiem. Jums vajag zināt ka šī spēle nebija tikai vissvarīgākā spēle no FK Ventspili...

Tas ir arī trešo reizu kurš tagad Cīrihes komanda mēģiņa iet uz fantastisku Čempions līgu. Tas ir arī katru gadu brīnumu, ja vienu komanda no šveiciešu Superlīgas var kvalificēt augstākā eiropas līgā.

Bet es domāju ka aizvakar gudrākā komanda uzvarēja. Nulle tris ir par daudz, bet Ventspiliešu aizsardzībam bija caurumi tads pats ka šveiciešu sierā. Un ja tu esi četri mētri pirms vārtu un tu nošauji blakus no vārta, nu, tas nav 1:1, tas ir piķis.

Bet man nebija šizofrēniskas sajūtas. Beigas es bija bezcerībs tads pats ka visi latviešu fani. Tas nav tikai tādēļ ka tik svarīgi būtu pirmā kvalifikācija no latviešu komandas uz ČL (bet Eiropas līga arī būs ļoti forši). Man arī ir ļoti veca cīņa dzīlš ikšā manā sirdī: Mana vismīlakā komanda nenaks no Cīrihes, mana sirda komanda naks no Bernes un krāsas ir dzeltens un melns, līdzīgi ka ventspilnieki. Šī komanda sauc "Jang Bois" vai "Jaunie Puiši", ka latviešu žurnālisti varbūt rakstīta.

Bet kaut kas man ļoti traucēja pirms spēli: Šveiciešu žurnālī bija rakstīt ka latviešu namatēvs mēģināja spēlēt psihospēli ar viesi. Pēkšni visas viesnīcas Rīgā bija pilnas, un viesi nebija ielūgt mēģināt spēlēt uz oficiala lauka. Viņiem vajag iznomā lauku par 400 eiros / stundā. Es atvainos, bet tas, tu NEVARI darīt ar viesi! Visas Rimi kasieres un Centrāltirgu pārdevējas kopā ir laipnakās nekā šie futbolu aparātšniki. Tikai pec Cīrihniekiem bija ļoti dusmīgi, aparātšniki bija ļoti sūdīgi superlaipni. Šī uzvedība smirda par vecu tumšu laiku. Ar šo uzvedību tu vari varbūt izturējos klientu uz krutku tirgu, bet Latviešu reputācija iet bekot. Pec tam arī "latvijas spa centrs - ze hell srough ze water" reklāmas nepalidzē remonts reputāciju.

Venspiliešu fanu klubs man vislabāka patīka! Viņi bija šie īstie krāsainie un skaļie futbola fani, kuri vēl vēcināja savus karogus pec 0:3 un dzied kaut kas par saviem желтый синий līdz nelaimīgas beigas. Malacīši. Nu jā, es zinu ka citiem fani bija savadāka sajūta par to. Bet es nezinu ja tas ir tik svarīgi ar kadu valoda tu dziedi. Ja tu domā cik Latviešu futbolniekiem ir krievu sakni. 90%? Ja Šveiciešu valsts izlase spēle, tu varēti citureizi dzirdēt divas vai tris fanu valodas. Drīz viņi būs Skonto stadionā... Bet ja es gribētu kļūt par Latvieti, varbūt man vajag sākt garlaikoties par futbolu? Ak nē, nevaru! Man tik patīk futbolu!

2 comments:

Anonymous said...

rūdi tu jau zini, ka young boys tagad ieņem augstas vietas šveices čempionātā?
Un iesaku tev aizbraukt uz latgali iepazities ar latgales latviesu dzīvi.

Skumbrija said...

Nākamais solis futbolā - tev jāiet uz izlases spēlēm! Tur fanu koris solās būt daudz lielāks un saliedētāks.