27.8.09

Rūda visuala transformācija

transformation of rūdis

Šotrešdien bija publiskā projekta analīze. Kaut kas ir skaidrs: Šis projekts nav vairs tikai pašapmierināta pašrealizācija no viena puiši, bet vairāk plaši atvērts mākslas projekts ar lielu publisku interesi. Tādēļ ka es gribu atvērt un uzsveicināt māksliniekus, muzikantus un citi cilvēkus, kuri arī jūtas inspirēt un interesēt par šo projektu. Tāpēc kā - un tas arī ir skaidrs – es nevaru kļūt par Latvieti bez palidzēšanos no šejienieatiem un iezemietēm. Rakstīsi mani par vairāk infromāciju. Paldies Mr. Gifmemore un visiem draugiem kuriem atnākt ciemos un palidzēja mani par visualo Latviešu transformāciju.



...un šodien ir tik brīnumsauleskaists laiks, tādēļ ka es vakar apēdu vissss. Paldies aucei, anitai, alvim un jānim.

2 comments:

Alyona said...

he he . nice!

s. said...

cepuri nost jebšu cepuri galvā, cik lieliski! jūtu ka arī es sāku gribēt kļūt par latvieti :)