9.9.09

Fototēka nr. 3 - Regbijs Latvijā



Latvieši ir vistrakākie hokeju fani pasaulē, visi skatas tagad basketbolu eiropas čemponātu polijā un gaida visvarīgākā futbolu spēle pasaules čempionāta kvalifikātsiju pilnā Skonto stadionā. Prēt kam? Ak dievs... prēt Šveiciešu izlasi. Es domāju, tagad ir labs laiks mazliet nomierināt nervus un skatīties uz draudzīgu sporta aktivitāti kuru notiek pilnīgi blakus rampas gaismu: regbijs. (...)



Man bija iespēja skatīties spēle no pagašgada čempiona EŽI/EK Sistēma prēt jaunākā komanda EŽI/LMT stadionā Juglas mežā. Latvijas čempionāta vienīgā divīsijā spēlē tikai četras komandas.







Ar EŽI/EK Sistēmiem spēlē mans vecais draugs Martiņš. Mēs pazistamies no neveiksmīgas stopēšanas uz Naukšēnos. Vairāk sekmīgi viņš bija Jaunzēlandē, uz kurieni viņš braukja regbija apmaiņas programai. Baigi gudri, es domāju, ka viņš spēlēja starp pieciem mēnešiem valstā, kurā regbijs ir tads pats kas ir hokejis Latvijā. Viņš mani pastāstīja ka tur arī skolas pauzē, visi bērni - meitenes un puiši - spēlē kopā regbiju.

















Tas ir Kristaps. Viņš bija gudrākais šajā spēle. Viņam bija visvairākie piezēmejumi, tādēļ ka pec tam, vinš bieži taisīja realizācijas sitienu. Piezēmejums ir pieci punkti, sitiens ir atkal divi punkti. Kopš Kristapa veca komanda bankrotēja, viņš brauc divi vai tris reizi no Jelgavas uz Juglu regbija dēļ. Tas ir īsta kaisle, malacis!







Martiņš ar saviem Sistēmiem uzvarēja 67:17. Apsveicu!

No comments: