22.9.09

Ceturtā misija - Parādīties Latviešu mēdijās - SVAIGĀKĀS ZIŅAS!



Šis ieraksts ir radio tiešraides daļu no Radio NABA. Lasi arī kas notiekt SestDienā un citās interneta portālās. (...)

29. augusts 2009.g. - Marika no šova FRENCH CONNECTION mani ielūga. Tagad es ņemju Šveiciešu rokunrolu līdz, bet varbūt man būs vienreiz izredzi nospēlēt manas Latviešu dziesmiņas.

Vienreiz ilegālu pirātes radio universitātē, alternatīvā mūzīkas radio kanāls NABA ir šobrīd oficiālais piektais Latvijas radio kanāls. Bet ka radio darbinieki strādā par brīvu un no prieka, šis kanāls vēl ir īstu krāsainu alternatīvu balsu līdzās visiem komerciāliem kanāliem. Nakamgad nebūs naudu, NABA tagad nezinu kā viņi pārdzīvo. Latviešu kultūras ainava bez radio NABA, es nav vairs iedomātos...

Klausies NABA šeit.

Paldies Marikai par skaistu laiku radiostudijā. Es bija nervoss tādēļ ka pirmoreizi manā dzīvi runāt radio mikrofonā un arī ar tris svešām valodām. Bet ka mēs jokojam un dējojam studijā, viss bija vienkarši labi. Tu vari klausīties Mariku katru sestdienu 11os vakarā.



12. septembris 2009.g. - Jaņa Rozenberga teksts par mani Dienas nedēļas žurnālā SestDienā. Lasi visu ziņojumu šeit ar tik daudz kommentariem, kuriem mani rādīja tik aktuāls ir šis jautājums par identitāti, par kļūt vai varbūt arī palikt latvieti.



15. septembris 2009.g. - Ineses Trenčas reportāža par manu projektu. Bija pirmo reizi kurš es runāju tikai latviski intervija. Es atvainos par ķļūdījēmieņī... Skaties filmiņu interneta portalā TVNET vai Apollo atkal ar tik daudz kommentāriem. Šajās portalās šis video nav "mākslas" sadaļā, bet "dzīves" sadaļa (aha... varbūt pareizāk?) un "vīrieša" sadaļā (johaidi!). Interesanti...

Vairāk informācijas un intervijās Latviešu mēdijā būs, es domāju...

3 comments:

BEN said...

No English subtitles? *Sobs at his desk* Anglu valoda subtitri ludzu!

Anonymous said...

HVDH!

Martins said...

Lielisks projekts, noteikti atnākšu uz noslēgumu Andrejsalā