6.8.09

Pirmā misija - Pirmie soli uz ceļu



Beidzot, mīlie draugi...:

...mazliet par vēlu, bet tagad ir: mana pirmā misija. Man bija tehniski problemi. Es cīnos ar datoru un prēt miegu. Bet tagad ir... es gribu teikt paldies Renēam par filmas uzņēmšanu, Šveiciešu vēstnicībai par skaisto svētiki, Daivai (īstā šveiciete), Roberto (īstais konsuls), Dāvidam (īstās asaras) un visiem blakuslomiekiem, Elīnai un Hanesam par palīdzēšanu, Edgaram un Gaujarta draugiem par skaisto dziesmu un tev par gaidīšanu un skatīšanu.

14 comments:

Unknown said...

paldies, nudien sirdi tricinošs sākums! nu jau gan ir par vēlu, bet tomēr man šķiet, ka vienīgā šveicieša lieta, ko varbūt vajadzēja atdot, bija pase. Jo katrs latvietis no mazām dienām zina, ka divas lietas, par ko sapņot, ir konts Šveices bankā un īsts šveiciešu nazis. Pie konta gan tiek retais, pie naža jau daudz vairāk, bet tiklab viens kā otrs, manuprāt, tikai stiprina latvieša lepnumu.

Anonymous said...

hahaha, es piekrītu

harmony said...

esi laipni gaidīts vispasaules latviešu nācijā! mēs amerikā esam otrā bagātākā nācija aiz izraēla..

lai mieriņš un veiksme ir ar tevi! :)

Anonymous said...

ne asakas

miza said...

Intriģējošs projekts. Lai izdodas! Bet iemācies iztikt bez "davai".

Rūdis said...

paldies, miza, par vēlējumu. protams es zinu ka давай nav šis vislatviskais vārds. bet kāpēc šis vārds maniem draugiem un man ir visu laiku mēles galā? vai tur ir latviešū sinonīms kāds ir tads pats ka давай?

Anonymous said...

Nevajag sinonīmu, tas vienkārši ir lieks vārds. Šajā ziņā tev ir iespēja būt labākam par saviem draugiem ;)

Orians Anvari said...

Super, super. Man baigi patīk.

Bāleliņš said...

mJā.... sirdi plosošs pasākums!
Novēlu Tev kļūt par Labāko Latvi Latvijā, protams ja tas ir NOPIETNI!

Ineteresanti būti izveikt projektu Kļūt par Šveicieti...

давай vietā var lieliski lietot vārdu "Labi" vai "Labs i" ja vēlies !

Patāpiņš said...

Vēl viens padomiņš...
Ja vēlies būt Sprīdītis - laimes meklētāja tēls Latvijā tad lieto Šķipeli - lāpstu ar asu galu - laimes naudas meklēšanai nevis liekšķeri lāpstu, ko letiņi izmanto sūdu mēšanai!

Anonymous said...

Kā vērtē Cīrihes komandas spēli , pret FK ventspils ?

Anonymous said...

davai, bez davai

Gollums said...

Super , Rūdi!
Negribi pārdot sižetus LTV vai LNT - viņiem ir problēmas ar seriāliem :) :)
Bet jauki uzjautrināji
"Davai" - tā turpināt!
V.

Saa said...

ir tāds Latviešu teiciens - "Davai bez davai!! "